dimecres, 18 de maig del 2011

Galicia (2)

Galicia, terra de vieires
(segona part)












2 comentaris:

  1. Aaaah, així doncs veurem Galícia per fascicles.
    I cada entrega serà un tema, avui toca les vieires.
    A veure amb què ens sorprendràs en el fascicle següent...!

    ResponElimina
  2. Suprimeix el comentari de: Renoi quin blog!

    Blogger Lluís Balasch ha dit...

    Espero que en veiéssiu alguna de les que surten del mar ja que de totes les que veig jo només m'hauria menjat la penúltima que em pensava que era de xocolata però una inspecció més detallada m'ha permès observar que era de porcellana i potser una mica indigesta i perillosa per a les dents. He de dir de totes maneres que es una menja que no em fa cap gracia.

    Records i continuu a l'aguait de noves entrades.

    ResponElimina