dilluns, 16 de maig del 2011

Galicia

Galicia a "vista de autocar"
(primera part)









5 comentaris:

  1. Però què són aquestes fotos! O has de canviar de càmera o d'autocar.

    ResponElimina
  2. Crec que la foto del pont no es gens vista!! la del pal dels fils de la llum es molt original, i la última ja no cal parlar-ne, això que penso que el merit d'aquesta es del conductor que corria molt !!
    Be, ja em vaig fent una idea de com es Galícia.Je,je,je
    Gloria.

    ResponElimina
  3. Magnífiques fotografies. La Xunta agrairà la promoció.
    La darrera dels eucaliptus, genial i no diem de la de la immobiliària, que es publicitat enganyosa però, ja que hi he entrat i el més barat son 250.000€, jo que ja em veia anant a Galícia de vacances a la meva caseta a la platja amb unes muscleres pròpies per anar fent vermutets.
    Espero amb curiositat la propera entrega encara que costarà superar aquesta.

    ResponElimina
  4. Jajaja! Vols dir que has estat a Galícia...?

    ResponElimina
  5. Ai! ja veureu quan guanyi un concurs de fotografia!

    ResponElimina